Blauw, blauw, blauw

Blauw, blauw, blauw

Zojuist deze kleurentest gedaan om te zien wat voor veranderaar ik ben. http://www.twynstragudde.nl/kleurentest

Nothing shocking qua uitkomst, ongeveer zo blauw als ik had verwacht. Ik ben namelijk nogal van de orde, tucht en reinheid;-) Wel leuk om te zien hoe de inhoud van dit leerarrangement aansluit bij de inhoud van de minor Mobilizing Crowds die ik heb doorontwikkeld in het vorige leerarrangement (zie hiervoor eerdere posts). 

Meteen ook maar wat verander-modellen gescoord en ‘The Teacher’ (lijkt zo wel de titel van een horrorfilm) uit The New Meaning of Educational Change van Fullan gelezen. En laat nou de organisatie waarvoor ik werk ook nog eens midden in een hele grote veranderende situatie zitten … Belooft weer interessant te worden!

1 Comment

  1. Dat wordt het zeker.. Leuk die kleurentest, hè? Grappig dat ik toch weer bij hele andere kleuren uitkom. Eerst even raden, zal ik het daarna verklappen ;). Wij kunnen inderdaad ons hart op halen binnen ons instituut en opleiding.
    Ik houd het voor deze keer relatief klein. Ik ga door met de veranderingen in de deeltijd en ga proberen daar absoluut literatuur van buiten het onderwijs aan te koppelen. De kleurentest is een leuk begin!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment